Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2010 01:03 - Вход свободен
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 2070 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 23.02.2014 03:44


Вход свободен,
                             не забравяй,
                                                     е смъртта.
вход без фейс лук,
                                  и без дрехи,
                                                        без суета.
и минаваш
                       без да мислиш
                                                      няма кой
да ти каже
                       спри не бързай
                                                      и постой!
Бързо караш
                         на червено,
                                                   можеш ти
да преминеш,
                           да загинеш,
                                                   я поспри!
Че живота
                         не по ноти
                                                все върви
и сърцето
                         без да искаш
                                                    все кърви.
Бързо караш,
                            вход свободен
                                                        е смъртта.
Спри,не бързай,
                               замисли се,
                                                          вечността
е константа
                              неизвестна
                                                         и сега
ти не смятай,
                             че говоря
                                                          на шега!


 



Тагове:   вход,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. niko71 - вход свободен има ли за мен ???!!...
20.01.2010 12:14
вход свободен има ли за мен ???!!!
аз не бързам...но съм изумен...
че опитваш да ме спреш...
...във съдбата ми се вреш...
ще приема твоя топъл зов...
и да спря със тебе съм готов!!!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1327829
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930