Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2011 14:41 - Вечната борба
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 857 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 07.05.2011 14:43


 Огледах се във криво огледало, че аз бях личност, а за тебе тяло. Ти виждаше май само опаковка, но имаше в това и една уловка.   Така е, мъже, за да ни погледнете без от уплаха в миг вий да изчезнете преструваме се ние на тъпи блондинки, че да не трупаме много годинки   обречени на самотата отваряме ние вратата, но влизате вий като слонове без да усетите нашите стонове.   Какво да правим със мъжете просто един си вий изберете Може да е глупав кат галош може дори да е мъничко лош.   Но на вази той да държи да забрави де са другите жени да е силен с вас, но и слаб пред вас да може да чуе и вашия глас.   За това мечтаем, не за мангизи, нито да улавя нашите капризи Сексът със човека, когото обичаме сладък е много без да отричаме.   Колко мъка има по земята боже да се разбереме ний защо не можем Драми и сополи, пиене и курви лутаме се много по ридове, урви.   Ние сме различни, но едно ни треба мъж, жена, пък даже втора употреба хляб, деца и грижи, радости, тегоби, и любов май даже, ако сме способни.          



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valben - Хубаво ти е стихчето! Много ми ха...
07.05.2011 16:22
Хубаво ти е стихчето! Много ми хареса! Ето това най ми хареса:
"...да е силен с вас, но и слаб пред вас
да може да чуе и вашия глас..."
Ама е трудно, да знаеш. И не е необходимо понякога много силен глас. Понякога е по-добре да се мълчи и да се обича.
В любовта има нужда от тайни и от малки лъжи и лукавства, за да бъде привидно безкрайна, да премине през всичките тайнства!
Поздравявам те! :)
цитирай
2. valben - В това си абсолютно права! А аз ти ...
07.05.2011 17:10
В това си абсолютно права! А аз ти цитирам откъс от една песен - една много забавна песен. Няма нищо по-лошо в една връзка от тайнствата и малките лъжи, които много често рано или късно ще прерастнат в огромни лъжи и разочарования!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1327881
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930