Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2012 08:00 - Хищник
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 1329 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 12.12.2012 12:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Осите на двете му очи
се пресякоха на мойто гърло.
Cмелостта си съсредоточих,
гръб на хищника да не обърна.

Погледите блъснаха се в миг -
две рапири блeснаха сред здрача.
Дързостта  ми беше моят щик,
щом за лапите му бях играчка.

Дълго изучаваше ме той:
чудно беше - жертвата не бяга.
Cамоувереният му покой
сякаш почна малко да му стяга.

Леко недоволно изръмжа,
зъбите си остри той показа.
Избор нямам и ще издържа -
знам, надеждата не е напразна.

Писна му, с небрежен жест
демонстрира своя царски заден.
Срещата ми с него мина с чест.
Слава богу май не беше гладен.

 
image 




The axes of its both eyes
crossed on my throat.
focused all my bravery,
not to turn my back on the predator.

Eyes collided in a moment -
two rapiers blistered in the twilight.
Audacity was my bayonet
when I was a toy for his clutches.

It studied me long:
It wasamazing- the victim did not run away.
Its selfesteemed peace 
began to be a little tight.

Growled slightly dissatisfied,
sharp teeth he showed.
I do not have achoice -  I will resist -
I know hope is not in vain.

It turned with a casual gesture
demonstrated its royal back.
My meeting with it went with honor.
Thankfully it was not hungry.

 



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. casus - Мммммм, разкошно!!!
12.08.2012 08:32
"...Писна му, с небрежен жест
демонстрира своя царски заден..."
Любимата ми гледка!!! Само че... никога нямаше да успея да я опиша така талантливо... :(
Благодаря!
цитирай
2. tanyaivanova - няма защо, достави ми както винаги ...
12.08.2012 09:29
няма защо, достави ми както винаги удоволствие да измътя новата си творба. и аз благодаря.
цитирай
3. анонимен - Велеколепно казано, но ... напраних леки корекции който по ми допадат! Благодаря!
13.08.2012 15:19
Осите на двете си очи
се пресякоха на неговото гърло.
Cмелостта си съсредоточи,
гръб на хищника да не обърне.
Погледите блъснаха се в миг -
две рапири блeснаха сред здрача.
Дързостта му беше негав щик,
щом за лапите и бе играчка.
Дълго изучаваше го тя:
чудно беше - жертвата не бяга.
Cамоувереният и покой
сякаш почна малко да го стяга.
Леко недоволно изръмжа,
зъбите си остри тя показа.
Избор нямаше и ще издържи -
знае, надеждата не е напразна.
Писна и, с небрежен жест
демонстрира своя царски заден.
Срещата за него мина с чест.
Слава богу май не беше гладна
цитирай
4. tanyaivanova - е, зависи от гледната точка винаги ...
13.08.2012 22:56
е, зависи от гледната точка винаги :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1326997
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930