Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 11:56 - Нищо към Бога
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 1427 Коментари: 5 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

О, Господи, кажи ми забавно ли ти е
да мачкаш хората невинни като мравки?
Насищаш ли се сред поредното клане
и радват ли те гробищата с незабравки?

Аз зная, ти си нейде тук или пък там,
но хич за нас не си се и загрижил.
Че на Земята всеки се оправя сам,
а ти държиш си само на престижа.

И няма смисъл аз да ти се сърдя
и клетви да изричам в луда ярост.
Теб те не трогват никак думи твърди,
че ослепял и оглушал си ти от старост.

Така че да се разберем накрая -
не ти се моля, зная, че не чуваш.
И нямам нужда от курорт във рая,
щом за теб живота нищичко не струва.

Даже благодарност няма да изричам,
Не ме утешаваш даже да съм тъжна,
Зверове и хора вечно ще обичам,
но на тебе с нищо аз не съм ти длъжна.

Няма даже смисъл с тебе да воювам.
Даже да те мразя нищо не постигам.
Аз ще ти докажа що човекът струва
Ако сам се справя и глава надигне.

Ние сме човеци, не рая послушна,
Ние сме създадени само от любов,
и със тази сила твоето бездушие,
ний ще превъзмогнем за живота нов.


Какво ме вдъхнови?!
Вдъхнови ме поредната безмислена смърт, за която имаше само две обяснения: или няма Бог, или ако има той е кръвожаден демон. Първото обяснение е някак по-просто, но мисля , че истината е във второто. Защо например Адам и Ева са изгонени от рая? Защото са открили любовта, т.е. силата на сътворението. Тогава защо Господ се гневи? Защо Бог настройва Каин срещу Авел като не приема жертвата му? Защо иска в жертва сина на Аврам? Защо убива собсвения си син, който проповядва любов? За да изплати по горе споменатия грях? Единственият истински Бог е любовта, но тя няма нужда от молитви, защото е в самите нас и на нас самите няма нужда да се молим и да даваме жертви. Дано сте ме разбрали. 


Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Druga-poeziya/Nishto-kam-Boga/184454.html#ixzz2iczm5e00



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Разстърсващо
24.10.2013 21:32
-направо изпаднах в атеистичен екстаз, докато четях стихото.
Не разбрахте ли бе хора, че Бог е съдист със всичките му фалове и грешки на човечеството. АДМИРАЦИИ за стихото Таня!!!!!!! Браво.....
цитирай
2. turb04 - Няма такова животно, а само сбир...
25.10.2013 08:31
Няма такова животно, а само сбирщина от тарикати от едно козарско племе, които са намерили инструмент за контрол.
Другите тъпаци пък имат нужда някой да поеме отговорностите им и да ги контролира, а и да се самозаблуждават.
Като цяло човечеството е доста тъповато и склонно да вярва на небивалици.
А и въпросният бог е тясно племенен и е само на въпросните "избрани", което пък е най-голямата смешка.
Както и да е... "Великото" четиво пък е пълно с всякакви шизофреници и психично болни, които чуват гласове и виждат "чудеса"...
И докато този психоделичен разказ тече, в името на смешката се избиват милиони хора, мрат деца, човеци мизерстват, за да може "избраните" да трупат и да славят "бога живаго"... Отврат отвсякъде...
цитирай
3. turb04 - Ако имаше Бог не би имало битки...
25.10.2013 08:33
Ако имаше Бог
не би имало битки
ни вдовици зачернени,
ни милиони избити...
И дечица невинни
не биха измирали,
ако имаше Бог....
Не би имало клирове
с мъжеложци най-алчни,
само златото виждали...
със душите си черни
светлината зазиждали
във оковите тежки
на нечий облог...
Ако имаше Бог,
ако той беше истински,
щяхме в мир да живеем,
да обичаме искрено,
да се вслушваме в вятъра,
да се будим със птиците,
да ценим красотата,
да презреме жълтиците...

И не казвайте,
моля ви,
Бог, че любов е...
Любовта ми е
Бог!
Любовта ми е
Котва,
що на бурите
страшни сред отровния плод
ми остава опора!

Любовта е
Живот!

цитирай
4. анонимен - Точно така.
25.10.2013 10:49
turb04 написа:
Няма такова животно, а само сбирщина от тарикати от едно козарско племе, които са намерили инструмент за контрол.
Другите тъпаци пък имат нужда някой да поеме отговорностите им и да ги контролира, а и да се самозаблуждават.
Като цяло човечеството е доста тъповато и склонно да вярва на небивалици.
А и въпросният бог е тясно племенен и е само на въпросните "избрани", което пък е най-голямата смешка.
Както и да е... "Великото" четиво пък е пълно с всякакви шизофреници и психично болни, които чуват гласове и виждат "чудеса"...
И докато този психоделичен разказ тече, в името на смешката се избиват милиони хора, мрат деца, човеци мизерстват, за да може "избраните" да трупат и да славят "бога живаго"... Отврат отвсякъде...

цитирай
5. tanyaivanova - Е, хубаво, че има хора, които ме р...
25.10.2013 11:02
Е, хубаво, че има хора , които ме разбират. Благодаря за стиха.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1327546
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930