Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2016 14:53 - А сега накъде?
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 1004 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Как се правят научни открития?   В този пост бих искала да разкажа за собствения си опит да направя тежка научна кариера в България и в света. Завърших медицина и пред мен се отвори възможността да започна докторантура. Естествено трябваше да науча няколко учебника наизуст, тъй като най-важното умение, което се изискваше от мен бе да рецитирам по памет. Сама се отказах от изпита и предпочетох кариера в чужбина. По неведоми пътища на съдбата попаднах на интервю за работа в имунологична лаборатория. Имунологията всъщност е в центъра на научните ми интереси. Но... Първият въпрос беше, защо искам да се откажа от хирургията. По стечение на обстоятелствата хирузите се смятат за тъпи същества с моторни умения, но поради недоброто ми владение на езика и нежеланието ми да уча неща наизуст бях си избрала тази професия в Германия.  Един от въпросите на интервюто беше какви интереси имам в имунологията. Фаталният отговот бе: Искам да разбера причината за заболяванията, напр. диабета, защото причината най-вероятно е имунологична. Леле мале какво престъпление, че не се нтересувам чак толкова от левкемиите, които бяха специалността на професора. Доста от въпросите бяха за семейството ми, явно разбраха и че не съм чак толкова посветена на работата си. Накрая ме помолиха за препоръки и кво сега, дадох им но работата не получих.   И така реших да си правя откритията вкъщи пред компа. И познайте какво? Мъжът ми не спира да дрънка, а дъщеря ми през цялото време се бута пред екрана, щото щом мама си играе с него, явно е инзтересна играчка.  Въпреки затрудненията успях да сбера информация и си създадох теория, само че ако противоречи на досегашната наука кой ще си хвърли яицата в огъня за да я доказва. Необходими са статистически данни и лабораторни опити. Някой да ми заеме една имунологична лаборатория? и коя фармакологична компания ще ме финансира щом като теорията ми отрича собсвените и лекарства? А сега накъде дет се вика?



Гласувай:
7



1. bubolina111 - Хвърлен труд на вятъра
09.09.2016 16:17
Всичко отдавна е открито и засекретено. Цялата игра докторанти-професори е за да се запази статуквото. Ако се открие нещо грандиозно - всички настръхват, за да си опазят титлите. Ако е нещо малко, но приложимо-става.
цитирай
2. tanyaivanova - Всичко отдавна е открито и засек...
09.09.2016 16:46
bubolina111 написа:
Всичко отдавна е открито и засекретено. Цялата игра докторанти-професори е за да се запази статуквото. Ако се открие нещо грандиозно - всички настръхват, за да си опазят титлите. Ако е нещо малко, но приложимо-става.

Да, единственият шанс е да разпостранявам информацията сама.
цитирай
3. aip55 - Непосилна работа е
10.09.2016 19:15
това Тане. Имам предвид пречките от бюрократичен характер.
Игра на нерви и разочарования...Все пак успех!
цитирай
4. tanyaivanova - Не аз, а те губят, аз правя открит...
10.09.2016 19:22
Не аз, а те губят, аз правя откритията си за доброто на човечеството а не на фармацефтичните компании.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1316052
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031