Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2016 17:01 - Хипотеза за светлината
Автор: tanyaivanova Категория: Технологии   
Прочетен: 1166 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 11.08.2016 17:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Светлината е:
1. Частица с определена маса, която е различна за различните видове светлина (УВЛ, видима, ИЧР).

2. Тя се движи не под формата на вълна, а под формата на спирала (както всичко в тази вселена)

3. Различните видове светлина (УВЛ, видима и ИЧР) има различна маса, честота, дължина на вълната (или на едно завъртване на спиралата) и скорост на разпостранение.

4. Светлината с по голяма дължина на спиралното завъртване е с по-малка честота, с по-малка скорост(тъй като изминава по голям път по орбитата на спиралата) е и частица с по-голяма маса.

5. Светлината с по-малка маса на частицата, по-къса орбита на завъртване по спиралата, по-голяма честота на спиралните завъртания и c по-голяма скорост е с по-голяма енергия.

6.Светлина с по-голяма честота, по-малка дължина, по-голяма скорост, по-малка маса е с по-малко разстояние между частиците, съответно между спиралите, от което следва, че и на определен обем пространство се предава и по-голяма енергия..
.
E=c.f/m2, E=c/m2.l
f-frequence, честота
l-length, дължина на завъртване по спиралата

Етерът не е определен елемент от таблицата на Менделеев, а сборно понятие на всички видове светлина с различни дължини, честота, маса, скорост и енергия. Практически във вселената няма свободно от светлина пространство, тъй като това пространство трябва и да има температура равна на абсолютната нула. Място с най-близка до абсолютната нула температура е т.нар. черна дупка, която е пространство в процес на запълване със светлина.



Гласувай:
3



1. dartanjan - Светлината не е частица а електр...
11.08.2016 17:19
Светлината не е частица а електромагнитна вълна, която е переодично трептение във физическата структура на космическият вакуум и която има свойството затихване като всеки друг вид вълна. Не е самостятелен физически феномен, а свойство на тази комсмичекса струтура. Светлината няма маса. Маса има структурата в която се разпространява като переодично трепетние. Скоростта на светлината зависи от локалните и глобални настройки на тази физичекса структура и може да е много различна за различни зони на вселената.

цитирай
2. tanyaivanova - Светлината не е частица а електр...
11.08.2016 17:31
dartanjan написа:
Светлината не е частица а електромагнитна вълна, която е переодично трептение във физическата структура на космическият вакуум и която има свойството затихване като всеки друг вид вълна. Не е самостятелен физически феномен, а свойство на тази комсмичекса струтура. Светлината няма маса. Маса има структурата в която се разпространява като переодично трепетние. Скоростта на светлината зависи от локалните и глобални настройки на тази физичекса структура и може да е много различна за различни зони на вселената.

REply
Светлината няма свойство да затихва, тя само се разрежда, като всяка частица, разпостраняващат се под формата на взрив.
Лазерната светлина например се сблъсква с неравна повърхност и се разсейва в различни посоки и по-този начин се разрежда . Във вселената няма абсолютно равна повърхност, че да се запази посоката на светлинния лъч.
светлинният лъч може да се сблъска и отклони във всяка частица, протон, електрон, атом, молекула, вкл и газ.

цитирай
3. shtaparov - Интересна хипотеза, която поражда ...
28.08.2016 21:03
Интересна хипотеза,която поражда въпроса какъв би следвало да е диаметърът на спиралата и дали този диаметър e различен у светлините с различна дължина на вълната. Интересно е също какво може да е било разстоянието между отделните цикли на спиралата,но това няма да бъде лесно установено. И за масата на светлината съм съгласен- тя съществува реално но е толкова малка и нищожна,че практически е невъзможно да бъде доловена и измерена.
цитирай
4. tanyaivanova - Интересна хипотеза, която поражда ...
10.09.2016 19:30
shtaparov написа:
Интересна хипотеза,която поражда въпроса какъв би следвало да е диаметърът на спиралата и дали този диаметър e различен у светлините с различна дължина на вълната. Интересно е също какво може да е било разстоянието между отделните цикли на спиралата,но това няма да бъде лесно установено. И за масата на светлината съм съгласен- тя съществува реално но е толкова малка и нищожна,че практически е невъзможно да бъде доловена и измерена.

дължината на завъртвене около оста е равна на дължината на вълната. диаметърът не е толкова интересен, защото за нищо не служи, но сигурно може да се измери.
цитирай
5. shtaparov - Интересна хипотеза, която поражда ...
10.09.2016 19:38
tanyaivanova написа:
shtaparov написа:
Интересна хипотеза,която поражда въпроса какъв би следвало да е диаметърът на спиралата и дали този диаметър e различен у светлините с различна дължина на вълната. Интересно е също какво може да е било разстоянието между отделните цикли на спиралата,но това няма да бъде лесно установено. И за масата на светлината съм съгласен- тя съществува реално но е толкова малка и нищожна,че практически е невъзможно да бъде доловена и измерена.

дължината на завъртвене около оста е равна на дължината на вълната. диаметърът не е толкова интересен, защото за нищо не служи, но сигурно може да се измери.

Допускам все пак,че диаметърът има някакво значение и ако зависеше от мен,бих съпоставил диаметрите на различните видове светлина с техните свойства. За съжаление обаче не мога да го направя- късмет е за физиците,че не съм станал аз физик!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1315783
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031