Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2014 07:00 - А сега!
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 531 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2014 06:13


 Баща ми Георги Иванов Георгиев беше един от най-интелигентнитe изобретатели на своето време, само дето от чист мързел онези тъпанари от БАН не му дадоха шанс да им изложи идеята си. Щото как така водата като и сложиш малко сиво вещество не замръзва в парното през зимата? Антфриз ли трябва да и сложиш? 
Водата в парното мили ми идиоти не замръзва, ако оставиш помпата да се движи и не ме карайте да ви обяснявам правила от елементарната физика, вземете да си я прочетете сами.
Учи се в VI клас. Благодаря ти качествено образование!

Перпетуум мобиле съществува. Просто се разровете в блога ми. Щото един много интелигентен физик в блога не ми повярва.

 Имаме затворена тръба в която има затворено кълбо с диаметър равен на вътрешния на тръбата. тръбата е фиксирана точно в средата за малка панта. Под тръбата на равни разстояния от нея и от пантата има две чепчета , които спират движението и. Под силата на тежеста на топчето единият край на тръбата пада надолу и се удря в чепчето от неговата страна и отскача. Под силата на удара, а после и на тежеста на топчето надолу пада другият край на тръбата удря се и отскача. Сами си преценявайте дължината на тръбата спрямо разстоянието от чепчетата. Щото с дреболии не ми се занимава. Дали деиствието може да се повтаря до безкрай?
Между другото сега разбрах че перпетуум мобилето ще се движи по-добре ако приближите чепчетата към пантата, щото тогава ще е по-голяма силата на удара. Ъгълът между линията на чепчетата към пантата и линията на тръбата е > 45 и



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1328805
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930