Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 09:20 - Мнението ми за народите
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 1101 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 21.08.2014 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Японците са постигнали съвършенството в дреболиите.
Американският идеал е бъди колкото се може по-тъп ако ти носи пари.
Китайците са постигнали съвършенството на жестокостта.
А немците не биха се изпикали върху теб, дори и ако знаеха, че е лечебно.
Съжелявам, че го казвам, не че не ги обичам, но по-тъп народ от индийците не съм срещала. Те си мислят, че да проявяват разум е вредно за здравето.
Руснаците са най-готиният народ след българите. 
Но водачите им понякога са психопати.
А арабите си мислят, че нищо не е грешно ако го казва Мохамед. А британците са най-арогантните същества на планетата.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kabuli - Много ми се ще да зная
21.08.2014 11:14
от каква позиция изхождате за "характеристиките" на отделните народи и как сте стигнали до сбитото до съвършенство определение за тях? Какво значи германците да се изпикаят върху някого и как така целия индийски народ го вкарахте в графата на "тъп" народ? А и с какво са по-добри руснаците от всички други народи? Да не говорим за българския!
Всеки един народ е дал нещо положително за световната история и е направил много отрицателно - пак за нея. Няма "умни" и "прости" народи! Има народи със специфична култура, която е неразбираема за "белия" човек, набутан да живее в бетонните душегубки и ограден с високата стена на своето его за расово превъзходство.
Бил съм в над 30 държави по света, включително в СССР, САЩ, Индия и Нигерия. никъде не видях орди от тъпи хора. За мен думата "тъп" не носи никаква обстойна информация за личността и личностите. За мен думата "тъп" е дете на презряност към личността, към която я отправяме, с мисълта, че сме нещо повече от нея. Интелигентността, която си я мерим по разни шаблони, отговаряйки на въпроси, които нямат нищо общо с реалния живот и ситуации, е този вид интелигентност, която е славеевата песен за душата ни и приспива егото ни в златната люлка на собственото ни самочувствие.
Бъди жива и здрава!
цитирай
2. tanyaivanova - Аз не давам характеристика на от...
21.08.2014 15:05
Аз не давам характеристика на отделни хора, просто казвам, че средата, която са създали по-голяма част от обществото стимулира такова поведение.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1328780
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930