Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2012 13:50 - Захар
Автор: tanyaivanova Категория: Поезия   
Прочетен: 2156 Коментари: 9 Гласове:
6

Последна промяна: 17.12.2012 02:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Реалността е като клисав хляб
не си ли гладен - трудно се преглъща.
За злото трябва да си малко сляп -
доброто рядко ще да ти се връща.

В прегръдкa на несигурен живот,
във плаващ пясък ний сме приютени.
Проливаме сълзи, солена пот,
понякога и кръв, без жал ранени.

Че в доброволен плен на този свят
за сладост неминуемо копнеем.
Мечтите като хвърчила летят,
изпуснем ли конеца не виреем.

Но в блудкав захаросан сериал
участие безлично аз не вземам.
Щом ролята добре съм изиграл
и радостта, и болката приемам.
 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anlov - Прекрасен поетичен талант имаш, Таня!
03.08.2012 14:45
Може би е малко разрушителен понякога, но то е, защото не е посветен напълно на Онзи, който ти го е дал. :)
цитирай
2. tanyaivanova - Напротив, посветен е на Него, но не и ...
03.08.2012 15:25
Напротив, посветен е на Него, но не и на човешката представа за Него. На мен Той ми е близък, просто , защото смятам, че аз съм Негово превъплъщение, тъй както и всеки друг човек, същество или предмет.
цитирай
3. anlov - Ок.
03.08.2012 15:55
Помирение... :) (Забравих да ти кажа, че и аз имам много общо с Варна, макар сега да живея като захвърлен в софийските гета, така че оттук ми замириса на нещо родничко и красиво. Извинявай за моето впечатление, с което може и да съм те засегнал! Но обикновено се старая да споделям това, което мисля и усещам. В няколко твои иначе много добри стихотворения ме полази скръб и депресия, та затова си го позволих. Иначе поетичният ти скалпел реже прецизно и остро... направо може да те оперира под упойка. :) Жалко, че тълпата, както ти казваш, може и да не я хване изобщо наркозата на чувствителен и даровит поет като теб, понеже тя адмирира само шутовщината! Но пък талантът не умира, нали? Не зная дали си попадала тук, в блога, на стихове на Дела Раи и Евчето - тях също аз много ги харесвам. Макар напоследък твърде рядко да далдисвам в тоя дълбок гьол... Сърдечни поздрави и успех, какъвто на теб най-отвътре ти се иска! :).
цитирай
4. tanyaivanova - Аз не се засягам толкова лесно ос...
03.08.2012 18:40
Аз не се засягам толкова лесно особено от добронамерените си критици. Винаги се старая да си извличам поука и да се самоусъвършенствам. Благодаря и за похвалата. Рядко получавам и съм признателна. Поздрави и на теб.
цитирай
5. anlov - Хората у нас са завистливи и комплексирани повече от допустимите световни норми - затова са ти кът искрените похвали, сигурно :)
03.08.2012 19:40
Обаче всред неодобрение и неразбиране пък човек има възможността да наточи повече шпагата на дарбата и призванието си... без да влага никакъв лош смисъл в това, разбира се. :)
цитирай
6. neprosvet - Харесаха ми стиховете ти, Таня!
04.08.2012 07:02
Всяки стих е изграден върху някаква дълбочинна философска нишка, която ти следваш. Намирам стиховете ти за мъдри, сякаш,че заковаваш мисълта с най-точните думички. Далеч съм от мисълта един лаик да прави оценка, но бях искрена.
Винаги, когато съм настроена "лирично-философски", ще те посещавам.
Сърдечни поздрави от мен!:)
цитирай
7. casus - Точно затова
04.08.2012 07:11
харесвам стиховете ти - защото не са сладникави!
цитирай
8. tanyaivanova - Благодаря.
04.08.2012 07:14
Благодаря. Уау, днес за рождения си ден съм на първа. Чудесен подарък.
цитирай
9. anlov - Да, но заслужаваш и още по-големи подаръци, Таня!
07.08.2012 13:05
Някъде по пътя си ще ги откриеш... надяваме се всички ние, които ценим сърцето ти и дара Божий в теб. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tanyaivanova
Категория: Поезия
Прочетен: 1328995
Постинги: 1148
Коментари: 1163
Гласове: 3361
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930