Постинг
27.02.2020 14:18 -
Автомагистрали и автомобилостроене
https://stih4eta.blogspot.com/2020/02/blog-post_27.html
Всеки знае че автомобилостроенето е свързано с идеята за четиритактовия двигател на Ото, но никой досега не е разбрал защо броят на четиритактовите двигатели трябва да е четно или нечетно число. Статистическите данни показват че колите с четиримоторните двигатели са много по-сигурни и бързи от всички други. Защо все още не е известно.
Четиримоторните двигатели са по тежки от тримоторните но за изненада на това много по бързи отколкото се е очаквало, същевременно шестмоторните са по тежки, но не се различават по бързина и ускорение от четиримоторните. Защо е така никой не е установил.
Идеалното число на Питагор е най-близо до 1,6 а то отговаря на отношението на тежеста на четиритактовия двигател и масата на автомобила, т.е. колкото по тежък е един автомобил, толкова по голяма е масата му и толкова по сигурен е той при движението си по спирала, а колкото по лек е той толкова по голяма е вероятността да изхвърчи от пътя при голема скорост. Същевременно тежестта на двигателя подпомага и определя мощността му, т.е. трябва да изберем четно число на двигателите с вътрешно горене. Известно е че при автомобилостроенето четните числа са предпочитани, но съществен факт е, че при 6-моторните возила двигателите не са разпределени симетрично, а 4 двигателя са на страната противоположна на шофьора а 2 на страната на шофьора, т.е колата тежи повече от страната на съседа на шофьора и при ускорение подобно на спирала по законите на ускорението колата търси най-периферния път надясно. Т.е. автомагистралите почти навсякъде в света освен във Великобритания и Индия спазват закон на движението който води до изключително много инциденти, защото при изпреварване колата трябва да смени посоката си и да съответно да намали скоростта си.
Т.е автомобилът не може да запази скоростта си чрез законите на нормалното ускорение, а трябва да заобикаля предния автомобил, с допълнително натискане на газ, а това води до разсеиване на шофьора, който трябва да координира действие на крака си вдясно с поглед наляво за да види в огледалото идващ отляво автомобил.
Замислете се над това господа!
Всеки знае че автомобилостроенето е свързано с идеята за четиритактовия двигател на Ото, но никой досега не е разбрал защо броят на четиритактовите двигатели трябва да е четно или нечетно число. Статистическите данни показват че колите с четиримоторните двигатели са много по-сигурни и бързи от всички други. Защо все още не е известно.
Четиримоторните двигатели са по тежки от тримоторните но за изненада на това много по бързи отколкото се е очаквало, същевременно шестмоторните са по тежки, но не се различават по бързина и ускорение от четиримоторните. Защо е така никой не е установил.
Идеалното число на Питагор е най-близо до 1,6 а то отговаря на отношението на тежеста на четиритактовия двигател и масата на автомобила, т.е. колкото по тежък е един автомобил, толкова по голяма е масата му и толкова по сигурен е той при движението си по спирала, а колкото по лек е той толкова по голяма е вероятността да изхвърчи от пътя при голема скорост. Същевременно тежестта на двигателя подпомага и определя мощността му, т.е. трябва да изберем четно число на двигателите с вътрешно горене. Известно е че при автомобилостроенето четните числа са предпочитани, но съществен факт е, че при 6-моторните возила двигателите не са разпределени симетрично, а 4 двигателя са на страната противоположна на шофьора а 2 на страната на шофьора, т.е колата тежи повече от страната на съседа на шофьора и при ускорение подобно на спирала по законите на ускорението колата търси най-периферния път надясно. Т.е. автомагистралите почти навсякъде в света освен във Великобритания и Индия спазват закон на движението който води до изключително много инциденти, защото при изпреварване колата трябва да смени посоката си и да съответно да намали скоростта си.
Т.е автомобилът не може да запази скоростта си чрез законите на нормалното ускорение, а трябва да заобикаля предния автомобил, с допълнително натискане на газ, а това води до разсеиване на шофьора, който трябва да координира действие на крака си вдясно с поглед наляво за да види в огледалото идващ отляво автомобил.
Замислете се над това господа!
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 3361
Блогрол